برای قیمت تماس بگیرید

    توضیحات

    قیمت : برای قیمت تماس بگیرید
    نوع آگهی : فروش یا ارائه
    تاریخ : 1401/08/14
    تلفن ثابت(با کدشهر) : 00984136378126
    تلفن همراه(با 0098) : 00989195413396
    آدرس سایت : نمایش وبسایت
    محصولات تولیدی : مردانه, زنانه, بچه گانه, رسمی, اسپرت, طبی, راحتی, کتانی, کالج, بوت, نیم بوت, صندل, دمپایی طبی, دمپایی ساده, پاشنه دار, کفش کار
    آدرس ایمیل : shoesmanco@gmail.com
    موقعیت : تبریز، پلیس راه تبریز – تهران، اول جاده باسمنج، پشت کارخانه کلرپارس، شهرک تخصصی کیف و کفش چالیش صنعت، پلاک 201

    کفش تبریز جز یکی از ده ها سوغات و هنر این شهر محسوب می گردد. که درخانواده یوسف زاده قدمتی 100 ساله داشته و شغل اصلی این خاندان محسوب می گردد.هسته اولیه تولید کفش ماشینی، در سال 1372 توسط آقای رحیم یوسف زاده ( رئیس وقت انجمن کفش استان آذربایجان شرقی) با نام گروه تولیدی یوسف زاده در تبریز شکل گرفت. نیاز و تقاضای بازار و نبودکفش های ارگونومی سبب گردید تا این گروه تولیدی همکاری خود را با شرکت ایشیل ترکیهآغاز گردد. با تبادل علم تولید کفش بین دو کشور، کفش های متنوع، مانند کفش طبی،کفش مردانه و زنانه چرمی، انواع دمپایی، با روندی متفاوت با نظارت کامل متخصصین وبا کیفیت و استحکام بالا با برند کفش نوبل تولید و روانه بازار گردید.

    برای راستی آزمایی و جلب اطمینان مشتری کفش نوبل تمام  محصولات خودرا با حداقل 6 ماه گارانتی نموده است. برگ ضمانت، بر اساس کد هر کفش در داخل جعبهگذاشته شده است. ضمانت نامه تعویض برای تمام کفش های تولیدی کفش نوبل معتبر میباشد و فقط مصرف کننده نهایی توانایی فعال سازی ضمانت نامه را از طریق سامانهخواهد داشت که این امر سبب خواهد شد مشتریان با خاطری مطمئن نسبت به تهیه محصولاقدام نمایند.

    کارخانه تولیدی زیره, کفش و کیف نوبل با مدیریت آقای حسن یوسفزاده از سال 1373 به صورت سنتی آغاز به کار کرد و با گذرزمان و رونق این مجموعه از ابتدای سال 1382 تا کنون به صورت مکانیزه و کاملا حرفهای به تولید زیره,کفش و کیف نموده است. تمامی محصولات این مجموعه به صورت کاملامکانیزه و حرفه ای تحت نظر مجربترین کارشناسان اروپایی و از جمله کشور ایتالیابوده است. نوبل با بکار گیری مواد اولیه ای همچون پلیمر,لاستیک, و پلی اورتال ازکشور ایتالیا باعث شده که کلیه محصولات مورد تایید زبده ترین کارشناسان داخلی وخارجی قرار گیرد .


    هشدار سایت: آگهی بالا را با دقت مطالعه کنید اگر همه موارد مورد تایید شما بود با مالک تماس بگیرید.

    موقعیت

    تبریز، پلیس راه تبریز – تهران، اول جاده باسمنج، پشت کارخانه کلرپارس، شهرک تخصصی کیف و کفش چالیش صنعت، پلاک 201
    نظر بنویسید
    نکات امنیتی
    1. دیدار با فروشنده در یک مکان امن
    2. اجتناب از معاملات نقدی و حضوری
    3. مراقب پیشنهادات غیر واقعی باشید

    آگهی های ویژه

    تبلیغات
    بالا